YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

15 november, 2009

Dryga söndag...

. 15 november, 2009

Kampen om det perfekta efternamnet verkar gå åt fanders...
jag har ett på lut, ska maila patent och registreringverket så får vi se...
Tack förresten DU Herr eller Fröken Anonym som lämnade en kommentar i mitt tidigare inlägg om just det där med efternamnsbyte.
Nu har jag hajjat att man inte bara kan ta vad som helst, så det får bli ett alldels nytt påhittat!
Har varit livliga diskussioner här hemma, men jag ger mig inte...

Har varit en otroligt dryg och alldeles för tråkig helg!
När man hellre hade gått till jobbet, då har man verkligen misslyckats ta vara på helgen! Oavsett hur bra eller dåligt man nu trivs på sitt jobb.

I går ville jag rymma. Bara så där!
Men att bara rymma kunde jag ju tänkt på att ha som fritidsintresse INNAN "Lillfröken" kom till jorden.
Nu krävs en packning utan dess like om man ska rymma med henne. Man hinner alltså bli för trött för att rymma innan man ens packat väskan färdigt...eller ens hittat en bråkdel av allt man hade behövt ha med sig.

Och så saknar jag "Anjeska"...som vanligt...

Och så hittar jag inte någon ny bakgrund till min blogg som är tillräckligt fin heller..
Och mina utslag är jag numera övertygad om att dom beror på stress.
Hudläkare måndag nästa vecka. ÄNTLIGEN!
Tror kanske ändå att det kan vara mördarbakterien/stress.

Än har jag dock hopp om att återigen kunna visa mig ute med en hästsvans igen. Istället för att få fixa håret som en mössa OCH en halsduk...OCH öronlappar...
Måndag var det ja...




1 från Dej till Mej:

Trasdockan sa...

Kommer in med en go å STOR kram till dig vännen ♥

Skicka en kommentar