YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

29 november, 2009

Har inte mycket utöver det vanliga att förtälja idag...

. 29 november, 2009

Ja, det blev ju inte att jag återkom i går ändå...Behöver jag nämna att klockan 22 rusade fortfarande "Lillfröken" och vägrade göra annat än leka "kurragömma" och "Björnen Sover".

Har inte mycket utöver det vanliga att förtälja idag...
Nu är denna jobbhelgen avklarad och jag ser fram emot kommande helg, långledig!
Var supertrött i morse när klockan ringde och jag snoozade alldeles för många ggr. Men i tid kom jag i alla fall.
"Tobbe" roade mig och stod ut med mitt trams och flamsjobbtimmarna gick av bara farten, ändå.

Var på middag hos mamma med min lilla familj och "Lillebror"s.
Blev ingen julskyltning för vår del idag.

"Lillfröken skippade sova middag och hör o häpna- SOMNADE 18.30!
Okej...jag anar att hon ropar mamma klockan 05.00 i morgon bitti...ska försöka att le glatt och sjunga "Godmorgon"då.

Det bästa med I DAG har varit...
att när jag kom hem hade "The Man" och "Lillfröken" pyntat och städat superfint!
Och jag möttes av 2 bedårande leenden!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar