YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

16 november, 2009

Jakten på det perfekta efternamnet och låtar man glömt...

. 16 november, 2009

Dygnets alla timmar, även de jag sover...ägnas åt jakten det perfekta efternamnet.
Fastnat för Vintervik, men nix...redan taget jag får leta vidare...
Något med vinter...ska det vara svårt???
Började fundera Frost...men det spårade snabbt ur till "Frosties"...Ni vet Kellogs... , jag kör vidare vinter....

Jag envisas med vinter just för att en del av mitt nuvarande efternamn betyder just vinter...Vill ju ändå ha något av mitt gamla efternamn kvar...
Det här var svårare än jag trodde!

Och medan jag funderar mitt framtida perfekta efternamn lyssnar jag de där underbara låtarna man hade glömt fanns...Som den här:

Vackert!

1 från Dej till Mej:

LindaK sa...

Englavinter är fint;)

Jag kommer på lördag då=) Hur många blir vi? Pierre har, inte helt oväntat, bangat ur. Jag skall på 80-årskalas på söndagen, haha. Då har jag present till mormor;)

Skicka en kommentar