YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

22 november, 2009

Förövrigt

. 22 november, 2009

har det trots en kropp helt ut balans varit en bra dag...Typ.

Okej...från klockan 8.30 då jag kunde krypa ut från toaletten sista gången.

Genomsnack av gårdagen med Jon och "Anjeska" i bäddsoffan, en fröjd att kunna behålla kaffet vid 9-tiden, kel och bus med "Lillfröken" innan vi vinkade hejdå till kära syster yster och hennes partydjur till karl.


Bestämde oss för att göra hemmagjord...(skrev jag "oss"???-knappast...) pizza.
Jag kollade mest på förstås...

Lagom till maten var klar kom "Lilleman W" och "Biborka". Pizza och glassfest följt av en tur ut och gunga i regnet och gå till lekplatsen. Var i allsin dar hittade mina ben kraft att bära min kropp???

Hemma igen blev det film" Lotta på bråkmakargatan" och vi somnade allihop i soffan.


Kvällen gick till massor med bus med "Lillfröken" som har klurat ut massor av olika spex som hon vet får mamma och pappa att gapskratta.
Hon somnade för 20 minuter sen!
Dags för en annan att tänka på refrängen också.
Hepp!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar