YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

17 november, 2009

I valet och kvalet

. 17 november, 2009

gällande vaccineringen....
TROR att vi enats om att vi ska vaccinera oss alla tre. Usch...ja som är så spruträdd!
Har jagat folk hysteriskt på jobbet som tagit sprutan och frågat om den gör ont men alla säger att den knappt känns...
Fast det där tar jag med en nypa salt...Jag menar, jag sa att det inte var nånting att föda barn i flera månader efter förlossningen...Antagligen var det någon typ av trauma, för det är först nu jag insett vilket mirakel det är att man kan överleva en sådan smärta.

Nästa vecka drar det i gång med vaccinering för 80-talisterna så jag hinner ju vela en vecka till. Men gällande sötaste "Lillfröken" är det i morgon eller torsdag som gäller.
"The Man" lovade att åka och vaccinera henne utan mig och lovade att dom skulle åka till "öppna förskolan" efteråt och att hon skulle få leka där precis hur länge hon vill....
Och så måste hon få en present.
Stackars...
Men ja...Det är nog bäst att göra det ändå.
Jag velar på grund av att jag är rädd att det inte forskats tillräckligt
Men jag måste nog ändå gå på det där att om hon skulle bli sjuk, då skulle jag för alltid ångra att jag inte vaccinerat henne...

Behöver jag tillägga att jag inte kommer kunna somna i natt?

1 från Dej till Mej:

Anonym sa...

Det kommer gå jättebra för lilla smulan ♥

Skicka en kommentar