YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

11 november, 2009

Jonas är en saknad människa

. 11 november, 2009

Haha! Hannah gjorde min kväll. Utan att veta om det.
Som kommentar på mitt tidigare inlägg om kära Jonas, så skrev hon "Jonas är en saknad människa".

Okej, jag kanske har sjuk humor...men jag tyckte det lät himla kul.
För ja, han må vara crazy, men en människa, ja, det är han.

Hade egentligen tappat lusten att blogga idag. Letar förtvivlat FORTFARANDE efter den alldeles perfekta bakgrunden till min blogg. Nu är det verkligen dags för förändring!
Jag vill ha färg! Men bara vissa färger. Gärna scrapbooking-känsla, men utan att bli FÖR plåttrigt...Ja, jag är kräsen och ja, jag har svurit över alla fula bakgrunder som finns, trots att jag inte borde yttra mig eftersom jag inte är kapabel att göra en egen bakgrund från scratch...

Nåväl...skam den som ger sig. Men snart kräks jag över den bakgrunden jag har så må ny bakgrund finnas fort!



0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar