YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

25 november, 2009

Jag är så tråkig...

. 25 november, 2009

Har ingen energi över när jag kommer hem. Bara så trött!
"The Man" är definitivt inte roligare än jag.
Tack o lov för "Lillfröken" säger jag bara.
Den lilla fröken får en att orka, ändå.

I dag har jag förvisso lite lite rätt att vara pipig...Jobbade till 20. Vem är "highlife" vid 20 liksom? Eller?

Hemligheter är för den delen kul. Himla kul!
Jag och Hannah utbytte hemligheter idag. Höll på att skratta i hjäl oss! Jag fick huvudvärk mitt i gapskrattet och har haft det sen dess.
Fast det var värt det. Så kul var hemligheten.
Jag brukar säga att jag alltid ska vara värst...Jag ändrar mig.
HANNAH, ska visst alltid vara värst.

Fortsättning följer...

I morgon blir det vaccinering för min d el som det ser ut nu.
Livrädd!
Men alla som jag frågat, säger verkligen att själva sprutan inte känns. Så om den nu skulle göra det, så kommerjag ta ut en hämnd på ALLA som sagt så.

"The Man" är i väg och kollar på nån fotbollsmatch och "Lillfröken" somnade för en halvtimme sen...( japp- åter "jag-vägrar-somna-innan-21.30- om- ens-då-perioden är här)
Lyckades med ett sovande öga slita mig från soffan i sista sekund för ett par rader på bloggen.
Men med vilande humor och trötta ögon avrundar jag väl här då.

Jag vet, jag har blivit otroligt tråkig...Sorry!


0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar