YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

19 maj, 2009

Abrakadabra

. 19 maj, 2009

o så har jag plötsligt redan en bit över 500 besökare!!!
Och det firar vi dagen till ära med Mr Hasselhoff. Skifs låt i en...speciell version:

Ja...oh my gooood! Nu får vi nog dra ner på firandet...Nu kommer nästa kalas först äga rum vid 1000 besökare kanske...Eller är det mina låtval som gör att ni är så flitiga besökare? I så fall får vi fortsätta fira vid nya hundratal.
Har en supertrött lillfröken i bärsjalen. Som en liten kängurubebis. Mammig som bara den...
Har haft en uruseldag!
Retat upp mig på ämnet falska människor. Och då särskilt de där som vänder kappan efter vinden...Sådana typer gör mig urless!

Har provat ändra färgen på bloggen...vet inte om ja ska ha den svart, går eller kanske vit?
Hjälp mig!
Glöm inte kika på ritade familjen längst ner på sidan. Urgulligt!


Mitt dåliga humör måste botas...med choklad tror jag. Och Hasselhoff en gång till...

1 från Dej till Mej:

Linda sa...

Söt du e...jag försökte också bygga om som du kanske sett...gick inte så bra förstörde hela min blogg...hihi...skall ge mig på det på nytt. kram

Skicka en kommentar