YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

24 maj, 2009

Another day with

. 24 maj, 2009

Gladys!
For som sagt hem till Gladys för finputs av mina extensions. Som vanligt- som vi själva konstaterade- krånglade det en aning, men som vanligt- så löste Gladys problemen.
Vi är ett jäkla bra team vi.

Vi är så lika och samtidigt så olika.
Hon är blond- ja är svarthårig. ( Hon har en blond pojkvän och jag en mörkhårig...dessutom.)
Hon e gymnast- jag har liggsår...ok inte än, men snart.
Hon är flitig- jag är latmaja.
Hon drömmer om resor till Bali- jag hade nöjt mig med en vecka på Gotland.
Ja, tror ja kan göra listan lång men
samtidigt är vi så lika. Skrattar åt samma saker. Samma värderingar och tankar. Samma förflutna och förhoppningsvis samma framtid...det vill säg att vi hänger i hop oavsett vad.


2 från Dej till Mej:

LindaK sa...

Haha, liggsår=) vem sprang ifrån vem i spåret vi själva mätte ut i Näset? Har för mig att du skrek på mig "kom igen nu då!!!" och jag bara flåsade=)

Yttik-the wiiild cat sa...

Gladys...det var x antal år sedan...Och bara ett tillfälligt infall. =)

Skicka en kommentar