YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

21 maj, 2009

Kaffe!

. 21 maj, 2009


vem uppfann kaffet? Ska minsann googla det!Det är en person jag hade velat ta i hand. Det är bannemej livets dryck! Klarar mig inte en dag utan kaffe. LOVE IT!

Nära och kära kan intyga att jag är kaffe-missbrukare.

Oh my! Dricker sjukt mycket kaffe...Kannan är i gång x antal ggr om dagen och tom nästan lika
ofta.

Kaffe är en av anledningarna till att jag aldrig kan söka till Robinson...

Morgonstandard gällande kafferutin är att först en kopp som i princip slukas bums för att direkt efter fylla på en ny kopp som varar...nja ett par minuter längre i alla fall.


Har haft lite dåligt med bloggmaterial...Ränner mest rundor efter nya bakgrunder...
Det är också en sak nära o kära kan intyga att jag är nåt i stil med perfektionist när det kommer allt med färg och form...
Ska alltid vara en viss exakt färg, eller form...eller ja...så där liksom. Himla petig.


I går började lillfröken säga "" ( där på småländska- Ja S. Bambina....jag uttalar sällan R vilket fick det att låta himla kul när jag sa RUT....) och peka på olika saker. Höll på o börja lipa! Fasen va stort allting är.
Att få barn är fasen det mest fantastiska man kan vara med om. Och så stort så man kan inte riktigt greppa det....
Det går inte att beskriva för personer utan barn hur det är...

STÖRTOMÖJLIGT! Orden räcker aldrig till.

Två människor= och resultatet blir den där underbara lilla varelsen som är hälften hälften och så himla unik!

Jag kommer i håg att jag var så himla fascinerad av hur det skulle vara första gången jag och min bebis såg varandra. Det där första ögonblicket.
Minns det fortfarande helt klart.
Men samtidigt- det var ju bara början...

Början på den mest fantastiska relation jag kommer ha under hela mitt liv.



Fasen va ja älskar dig lill-strumpan!






1 från Dej till Mej:

Anonym sa...

du är min redia smaulänning!! =)

Skicka en kommentar