YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

10 maj, 2009

Hasta la vista

. 10 maj, 2009

Kom inte på nån bättre titel...så ja kör Terminator...eller...hm...sa han verkligen så? Lillebror..du vet!Sa han så?

I dag har ja förvandlats till Pocahontas.
( tänkte lägga upp en bild på Disney-Pocahontas...men ni vet rättigheter o det där...Känner ju inte för att åka på nån stämning precis...Även om DET hade varit bloggmaterial....)
Ja har fått långt svart hår! "Gladys" satte i extensions.
Fick 4 tim och 30 min med min underbara kompis! Tack!

Idag tryter mina ideér ...Har ju fortfarande inte införskaffat mitt anteckningsblock. MÅSTE MÅSTE MÅSTE!
Kommer ofta på massor av saker att skriva om när ja gått o lagt mig. Men då är det ju meningen att hjärnan ska vila så då får ja slå bort de där ideérna som ploppar upp i skallen.
O eftersom vi har en tjockdator...dvs ingen laptop...kan ja inte bädda ner mig med datorn heller...


Kollade på gamla kort hos " Gladys" förresten.
Där har vi förvisso en livstidsblogg....Jisses vilka historier.

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar