YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

24 maj, 2009

Nästa helg

. 24 maj, 2009

flyttar Lillebror, Biborka och Lilleman W tillbaka till hultet.
Längtar massor!
Då ska jag och Lilleman W leka hela tiiiiden! Picknick i trädgården, bada i poolen och "gå till affären med vagnen och köpa fredagsgottis" (- gå bort till grannens staket med dockvagn och plocka maskroshuvud).
Nu har jag och alla mina syskon en varsin liten. Hoppas på en massa roliga påhitt till sommaren. Köpte en lite större barnpool så att de alla tre små ska få plats. Och kanske en vuxen oxå?

Vill åka till Gotland! Det är en dröm jag haft i många år!
Brukar drömma om att få ha ett litet hus på Gotland vid havet. Sitta med staffli bland massor av penslar och färger och bara måååla...
Vi får väl se.
Dock blir det nog inget Gotland i sommar. Som vanligt är vi inga planerare...eller vi tar iallafall inte tag i något i tid...Men kanske nästa sommar???

Anjeska och co har en jättestor pool...Där ska ja ligga och plaska med paraplydrink i näven. Vem behöver åka utomlands när man har en pool???
Jag vill oxå ha en pool men The man säger att vi inte får plats...Visst!
Jag var ute och kikade i går och vi får visst det då plats med en sådan där stor rund!
Aja...sen att man kanske inte känner för att sitta där o plaska med grannarnas fönster 2 meter från poolkanten är en annan femma...
Råkar bo med grannarna näst intill vägg i vägg ...på alla håll och kanter.

Färgar håret just nu. Sen bär det av till Gladys för lite finputs av mina extensions.
Lillfröken sover efter en morgon med massor av lek med kusin Lilleman W. Skoja att han är en av hennes idoler! Och en av mina me!

Tjo!

1 från Dej till Mej:

Gladys sa...

Älskar din blogg. Piggar upp när som =) Så fina bilder...och du...du har alltid mig kvar, bara så du vet;)

Skicka en kommentar