YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

09 maj, 2009

L som i lördag och latmask

. 09 maj, 2009

Har ett mycket tidspressat schema.
Smulis sover och jag har massor att göra. Men som vanligt lär det inte bli något hyperviktigt gjort.
I morgon kanske det blir hårfärlängning."Gladys" har beställt hår och ska ge mig mitt hår tillbaka! Ser mig själv i spegeln och tycker att om ja tittar snabbt ser jag "Skalle-Pär". Har tappat grymt mycket hår sedan jag fick barn. O nej...nu blev jag seriös...o det har jag lovat mig själv att jag ska undvika i största möjliga mån på den här bloggen....
Jag menar...det finns redan så himla mycket bloggar om verkligen handlar om "något".
"Kom och titta på mitt hem"- vi har massor av fina saker....
"Kolla in i min garderob"- jag har massor av de senaste modeplaggen...
" Eller bantningsbloggar"- kika på mig nu när jag är smal...
Inget ont om någon av dom...men jag vill inte ha en sådan blogg.
Jag vill bara ha en blogg om ingenting!
Jag känner själv att klockan är för lite för att hjärnan ska vara på högvarv och mina fingrar är förfrusna så jag får avrunda här...over and out!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar