YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

28 maj, 2009

Dagens gåta

. 28 maj, 2009

Biborka undrade om vi...fast mest jag lekte Robinson här hemma...Gissa varför?
Tyvärr är jag mammaledig och har inte råd att lotta ut vinster. Kanske kan du om du vinner köpa den själv?
Biborka-don´t say a word!
Som om dagen inte jävlats med mig nog så är det inte en kotte som har tid med mig.
Så det blir tandborstning och tv i sovrummet (max till 00.00)
Kruxet är bara att altandörren är öppen och jag vågar inte gå o stänga den...kan vara någon gömd som hoppar fram...
Fast å andra sidan...Känns ju mer som man utmanar ödet om jag fortsätter låta den stå öppen...
Aja...Godnatt torsdag 090528. Kom aldrig tillbaka.
I morgon kommer förresten sotaren. Som för övrigt är The bästis/ Gladys pappa.
God natt ...tror jag.

1 från Dej till Mej:

LindaK sa...

Hälsa till sotarn i morgon=) Vet inte heller om det blir pappa. Fatta att det skall bli upp till 25 grader varmt i helgen=) jag lever igen=) ta det lugnt med kaffet. Kram

Skicka en kommentar