YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

07 maj, 2009

Hej Kompis

. 07 maj, 2009

Afton!


Hockey på tv...har aldrig hajjat det där med sport över huvudtaget.
Skräcken infann sig redan på högstadiet...
Hoppa över pinnar...det kallas visst stavhopp.
Springa efter boll och få stryk under jakten...kallas visst fotboll.
Springa, hoppa, ducka...o sånt...kallas visst hinderbana...

Fattade aldrig grejen...


Saknar min kompis L.
Jättemycket.
Hon är en sån där härlig typ som alltid finns där även om man inte hörs av på evigheter så är det som om vi träffats varje dag när man väl ses eller pratas vid.
Vi kallar henne " Gladys". Det smeknamnet fick hon efter att vi var på en fest och hon tyckte att hon luktade illa. På toaletten hittade hon en sån där doftfräschare Gladys och sprayade under armarna.
Hysteriskt kul! Och så var hon jättebra på att härma Mr Bean. Nästan lika kul!


Jag ska försöka lägga in lite bilder här oxå.
Funderade på dagens bild och kom bara på en bild av min strumpa...och det kändes som att en fot med en grå strumpa klarar ni nog er utan...Eller hur?



Får bli en bild på mig o L istället!


Och en bild med oss och svägerskan Bibbi/Biborka/Bebsi/Bebban...ja....en till med många smeknamn!=)



Sov gott!















1 från Dej till Mej:

LindaK sa...

Haha, fy fan...ja Mr Bean hade jag glömt=) tror inte jag kan göra honom igen=) hahha...måste prova

Skicka en kommentar