YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

18 maj, 2009

Ny vecka och 400-firande!

. 18 maj, 2009

Får börja med att än en gång tacka för alla klick på min sida! Nu är det en bit förbi 400!!! Här går det undan!

Dagen D firas med passande musik-klipp...Efter tips från Biborka så var det spikat att just denna låt skulle läggas till vid 400-firandet. Sagt och gjort! Hittade inget klipp med orginalbandet dessvärre men äh...det är ju texten som ja vill förmedla!=)

M som i måndag. Har en del ja borde ta tag i ...men äh...Regnet motiverar mig inte till precis någonting! Och ärligt talat vill jag mest av allt bara tillbaka till systeryster. Har aldrig trist med henne!Hon bodde i London ett par år...Shit vilken separationsångest jag hade! Satt o lipade så fort vi pratade i telefon...Fy! Skönt att ha henne närmare nu!

Står inför en massa beslutsfattande just nu...Eller en massa...Men det är mycket för mig...Jag är en planerare dessutom så jag kan grunna mig tokig på sånt där...Plugga, massor av flera barn =) , dagis eller stanna hemma lite till?....

Kan ju låta som få funderingar, men oj...min hjärna snurrar för fulla muggar...



0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar