YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

23 maj, 2009

Mail från en kändis

. 23 maj, 2009

Jag fick svar från herr Strömstedt. Det var helt ok att låna låten och publicera med bilder på blogg och youtube. Niklas är snäll! =)
Hade helt glömt bort att ja väntade på svar från han...så när ja såg det blev ja helt galen! O såååå stolt. Tänk vad lite som behövs för att man ska känna sig lite viktig. Haha!
Hursomhelst finns nu låten i bildspelet längst ner på min blogg.
Låten är "vår" . Kommer alltid att förknippa den med Lill-fröken. Det får inte vara för mesigt...Den här låten säger allt precis så som jag själv hade velat säga det...

Nåja, nog om kändisar...
Har varit en urtrist dag idag...förutom stunden som kretsade kring mailet från N. Strömstedt då förstås.
Har inte hunnit med något ordentligt alls. Sådana dagar gillar jag inte. Något praktiskt vill jag gärna ha gjort.
Men allt för Lill-fröken ju...Hon vaknade tydligen på fel sida och har krävt underhållning sedan kl 07.00...
Jag fick offra mig o traska runt i gräset BARFOTA för att hon blev så arg när jag skulle hämta skor...O ja som är livrädd för fästingar.
När jag väl fick en sekund på mig att ta ett par skor fick ja fatt i ett par snetrampade pladusker som i princip är som endast en 0.5 mm sula under foten...Alltså ingen sko utan snarare endast en...ja....sula...
Men då kan iaf inga fästingar sätta sig UNDER foten...

Kvällen kommer spenderas med min bror- precis lika galen som en annan, Biborka och lilleman W och så min lilla familj.

Försöker klura ut ett par rader till senare...
Over and out!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar