YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

26 maj, 2009

Vi firar med " The Hoff "

. 26 maj, 2009

Men jisses!
Nu är det dags för 900-besökarefirande!
Lyckades hitta ännu en märklig låt av "The Hoff". Hur lyckas han???



Jag vet inte om det för otur med sig, men jag har redan 1000-firandets låt redo. Jajjemen!

Om den dagen kommer bör jag fasen köpa en tårta! Och kanske köpa lite annonsplats på Aftonbladet?

Fast det var ju det här med prestationsångest...Jag har bestämt mig för att bara släppa det där....Låter ju kanske enkelt men...
Ska i alla fall hålla på att skriva ett inlägg varje dag och får helt enkelt acceptera att ibland blir det lite roligare eller lite mer spännande inlägg än andra ggr.

Lite onödigt vetande: Ett x är gift med en som jag var rädd för under mitten av 90-talet. ( ja, shit va rädd ja va...) Dock har hon en röst som påminner lite om Tracy Chapman...Och det är bra! Ännu bättre är kanske att jag inte är rädd för henne längre.

Var förresten länge sedan jag lyssnade på några av hennes låtar...Alltså Tracy Chapman.
*letar på Spotify*

Annars är det alla Lady Gagas låtar som skränar på full speta...Lillfrökens favoriter.
Lilleman W är och har alltid varit ett dansant barn och jag tjatade tidigt att jag också ville ha ett barn med taktkänsla, rytmen i blodet...

Oj! Skojja min dojja att jag fick vad jag bad om och lite till...Är dörren till gästrummet med datorn stängd får hon större eller mindre utbrott och sitter och dansar tills vi sätter i gång musik. Om vi inte gör det...då ser Lillfröken till att stå för tonerna själv...= illvrål och krokodiltårar. Alltså brukar hon oftast få sin vilja igenom....


0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar