YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

16 maj, 2009

Lördag

. 16 maj, 2009

Haha! 3 kommentarer! Vad härligt!
Kära vännen "Gladys"...du är för söt!
Prova o va mammaledig så ska du se att man blir virrig...därav en massa att skriva om! =)
Fått en kommentar från "oss på tredje våningen"...Hmm...är det mina gamla grannar i lyxvåningen??? Eller är ja ute och cyklar nu?
Vilka ni än är är det superkul att ni hittat hit och att ni gillar min blogg. Välkomna på kaffe så kan ja lära stegen till min dans oxå.
Tack för visat intresse!
Konstigt...Trodde faktiskt inte att det jag skrev verkligen skulle läsas?
Kanske är det just för att ja inte maler på om de vanliga sakerna...(?)utan kanske mer om "the crazy stuff inside my head"....O där står ju inte allt helt rätt till...
Idag far vi till Skåne, till Anjeska med familj. Hela jäkla bilen komemr vara knökfull...Antar att jag får ta bussen medan lillfröken och Pappan får åka finåket....(röda bilen med träpanel).
Hörs imorgon igen!

1 från Dej till Mej:

Anonym sa...

Hahahha vi på 3:e våningen är ju vi på 3:e våningen=)

Kram Mogge

Skicka en kommentar