YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

27 maj, 2009

I drömmarnas trädgård.....

. 27 maj, 2009


alltså inte vår trädgård för den är mer en djungel, igenvuxen...
Ok inte riktigt, men den hade behövt en finputsning i alla fall.
Haha, ni skulle se en buske vi har på baksidan... Inte ett blad, bara kvistar i princip.
Så ful så det till och med är synd att ta ner den...
kanske kan bli morgondagens bild?
Nej, jag pratar om barnprogrammet I drömmarnas trädgård.
Ägnade en god stund åt att kika på det med Lillfröken under kvällen.
Kom på mig själv med att eventuellt tycka det var roligare än vad fröken tyckte...

Annars har dagen mest bestått av bus, kel, lek, kladd, pussar,
musik och månadens längsta försök till läggning...
Förresten, en stund ägnades även åt att leka med min tomma
( jo, ibland är den faktiskt TOM) kaffekopp....



Kikat på en del bloggar...har inte sett en enda som påtalat eller firar hur många besökare dom har/haft. För mig är det faktiskt en del av tjusningen. Det gör att jag fortsätter skriva och peppar mig till att skriva varje dag dessutom.

Fasen, måste nog köpa mig en tårta i morgon! Tyvärr hade alla bagerier stängt när det väl kom upp nr 1000 på bloggen.

Tjatar på min bror om att han ska vara gästskribent på min blogg. Asså tänk-gästskribent låter ju precis hur seriöst som helst!!!


1 från Dej till Mej:

Anonym sa...

Jag gratulerar dig till 1000 jubileet!! =). Kram bambina:)

Skicka en kommentar