YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

31 maj, 2009

Hur är det fatt, blomman?

. 31 maj, 2009

Min blomma ser inte så glad ut?
Har jag vattnat dig för lite?
Pratat med dig för lite?
Vad har hänt?
Du som alltid varit så fin och som alltid stått så rakryggad. Varför ser du nu så ledsen ut och slokryggad?
Jag trodde du redde av allting själv. Trodde det räckte att jag bara var här.
Men det är väl lite så jag är...Jag bara ska ha och ha och ha...Glömmer bort att ge...

Jag vill att min blomma ska bli bra igen.
Jag också fullt upp med allt runt omkring. Tusen saker som måste göras. Och när dom sakerna är gjorda så är det andra saker jag kanske inte måste göra, men som jag behöver för att stilla mitt rastlösa jag. Och så fokuserar jag alltid på den lilla blomman.

Men ok, jag har varit för fokuserad på mig och mitt...och lilla blomman.
Jag har slarvat med omvårdnaden.

Från o med nu lovar jag att sköta stora blomman bättre.
Mycket bättre!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar