YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

13 maj, 2009

Visst är det rätt märkligt med Fejjan...

. 13 maj, 2009

ja, Facebook alltså...
Sitter där en del men det var inte förrän idag det slog mig att det borde vara med någon lustig hatkärlek...kanske...
Man lägger till personer man haft en historia i hop med...vän eller fiende...kärlek eller inte...Till o med personer man kanske inte ens pratat med men som kanske kompisens kompis känner...

Haha...jag har många rätt roliga exempel...För tillfället handlar det om 116 pers...kan ju inte nämna alla...kör ett axplock:


*Regissören (?) Arbetskamraten som stack till Santa Barbara och pluggar film...Den du! Där har vi iaf en som vet vad han vill bli när han blir stor.
*1999-2000 växte jag ihop med 3 andra tjejer. Bland annat "Gladys". Det var jag,"Gladys", F och A...A var superduperkär i Enrigue Iglesias. A stack till London och senare vidare till Mexico där hon gifte sig och nu är hon bosatt i London. Oj...där har vi oxå historier som inte är av denna värld! Hon är verkligen helfestlig! Tyvärr hörs man inte av och växer pga avståndet i från varandra...
*"Styvbror"...hans mamma är alltså gift med min pappa...Jag undrar om jag någonsin pratat med honom??? That´s my family...
* Fröken C. Haha! Hon bodde i hop med Anjeska ...(alltså min syster då...som IRL inte heter just Anjeska...) i London. Helt galen! Skrattar bara ja tänker på henne. Nu ska hon snart flytta till Sicilien. Den du!
*Nån kille som jag försökte intala mig själv att jag var kär i för länge sen...
*Herr Malmö. Haha! Gammal jobbarkompis som numera jobbar med hemsidor. Han e kul! Minns fortfarande första gången vi träffades på jobbet. Han tyckte att han kände igen mig och undrade vart vi kunnat träffas förut...
*Drömmaren...gammal jobbarkompis och himlans lik Brad Pitt.
*Lågstadiekärleken H. Blev alltid kär i han på fredagarna och vi blev ofta i hop då...Frågade alltid chans under träslöjden.
* Tuffa J. Barndomskompis. Bodde på samma gata och lekte alltid. Dock är det hans fel att jag är mörkrädd...han jagade alltid mig nerför trappan hemma hos dom...Under högstadiet lärde han mig att dricka sprit...rent och skölja ner med vatten.
Numer är jag lite rädd för han...
* Ännu en kille som ja trodde jag var kär i under tonåren...han var sjukt spydig...men jag var sååååå kär....Tydligen fotbollsmålvakt på fritiden.
*Ex...
*Systerns ex.
* Snubben som alltid skulle utmärka sig på franskan....Gah!
*Målvaktens kompis...Umgick en del. Han hade sjukt bra musiksmak på den tiden iaf.
*no comment
* Kompisens kompis...
*Lillebrors ex...två irad...
* Killen jag inte skulle bli kär i...som jag kanske blev kär i...som flyttade...o tur va nog det...Nu känns det som om vi aldrig känt varandra?
*Killen alla ville ha...va väl runt 15 år och fick åka bak på hans moppe. Ösregn, fylla och dyrkan!
Dock var inte min dyrkan besvarad. Men nu vill han iaf va min vän på fejjan....
*S Bambina...behöver jag säga mer. Haha! Jobbarkompisen jag nästintill avgudar! Hur klarade jag mig på jobbet innan hon började???
*Gamla klasskompisen-bodde i samma kvarter...Hon har världens muskler nu!
Många har man bara lagt till men skriver aldrig till varandra.
Men samtidigt...det behövs kanske inte...Bara ett namn och kanske en bild får en minnas saker man trodde att man glömt. På gott och ont.

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar