YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

14 maj, 2009

Snart dax

. 14 maj, 2009

för Cotton eye Joe igen! Ett klick till på min blogg o vi firar 200 besökare!!!
Haft barnvakt till lillfröken idag, ungefär 5 timmar. Lillfökens mormor, morbror, 3-åriga kusin och så Biborka slog sina kloka huvud och krafter i hop och tog på sig barnvaktsrollen. Ja, här får man dra på...Lillfröken är vild!
Skämt åsido...Det hade gått finfint!
Även om min kära bror sa att han tycker det räcker med ett barn...fast Biborka ville visst ha ett barn till efter dagens barnpassning.
Tackar så himlans för hjälpen.
Lillfröken sov när vi kom hem...Ja ville bara väcka henne. Som TUR VA vaknade hon efter en timme eller så så då fick jag gosa och pussa henne innan hon slocknade i min famn igen.
Är på ett konstigt humör idag....Eller kanske är det mer sinnesstämningen som gör mig förvirrad?
Måste tydligen alltid ha något att grunna på...?

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar