YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

20 maj, 2009

Puh!

. 20 maj, 2009

Har haft en heldag..jag och Lillfröken. Lillfrökens pappa är i Danmark med jobbet och dricker öl och beter sig ociviliserat antar jag.
Nu har Lillfröken somnat efter en lång dag med massor av lek, bus, gråt, kusinbesök, mormorbesök, morbrorbesök, Biborkabesök, promenad med farfar ner till stranden, skratt, kramar med katten (klättrandet på stackars katterna har avtagit-tack o lov säger Doris & Signe), protester, dansande och diggande till musik, musik, musik....
Så nu tar jag o slänger upp benen på skrivbordet, lutar mig tillbaka med en kopp kaffe och bara...njuuuuter.
Har nästan glömt hur tystnad låter...
Är sjukt mörkrädd...ok, det är inte mörkt än, men usch...tycker det är läskigt att vara hemma själv...Tycker alltid ja hör massa saker...och i bland kan ja få för mig att ja skymtar något/någon i fönstret men som preciiiiiiiis duckar när jag tittar...
Usch...kan inte ens skriva om det för då skrämmer jag bara upp mig själv!




0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar