YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

07 maj, 2009

. 07 maj, 2009

Midda´

Efter att ja startat bloggen i går kom jag på maaaaassooor av saker att skriva om. Nackdelen är att ja är glömsk så nu måste ja införskaffa ett anteckningsblock som ja får släpa runt på.
Allt för att minnas mina superduperbraiga ideér till min blogg.

Min bror tyckte mitt bloggnamn var snuskigt?!
Själv kände jag väl mer att folk kunde få för sig att det handlade om katter...eller kanske lejon eller lodjur? Just med tanke på wildcat...

Historien bakom namnvalet är ganska knepig...:
Avverkar alldeles för många minuter på en sida som heter Familjeliv.se. När jag blev medlem där så ville jag heta Kitty- ett gammalt smeknamn. Men namnet var redan taget så ja- finurlig som få- vände helt enkelt på det o resultatet belv Yttik.
O resten ja...
Min syster- som är alldeles galet rolig kallade sig Anki-the wild child...varför vet jag inte...
Så "the wild" lånade jag av henne...
Och Cat... för att jag av någon märklig anledning kallade mig KittyKattKattKatty när jag skulle smsa min syster

Cat...En förkortning helt enkelt....O så är ju bokstaven C lite roligare än K.

Låter det sunt?
Nä...inte precis....
Men världen blir så himla mycket roligare om man är lite galen själv!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar