YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

25 maj, 2009

Sol,sand och Spindelmannen

. 25 maj, 2009

Vaknade som vanligt i ottan av vår morgonpigga fröken. Dock är jag hyfsat snabbt pigg igen efter att ja hinkat 2 koppar kaffe på raken.

Än en gång- tack o lov för kaffe!
Hade Biborka och Lilleman W på besök idag igen. Packade hinkar, spadar, vattenkannor, krattor och en spindelmannen i en kasse och traskade bort till stranden.
Var bara jag, Biborka, Lillfröken o Lilleman W där. Perfekt.

Lillfröken åkte rutschkana första gången- en superhit! Fast uteduschen slog nog alla rekord! Hon skrattade helt hysteriskt. =) Med två blöta små traskade vi senare hemåt och fröken däckade i min famn.
Hade kameran med mig och hann få ett par bilder innan batteriet dog.










Har skjutit på bokning avettårsfotograferingen, men tog i dag tag i det trots en tös som ville mamma hos sig själv utan någon i telefon.
Ringde i allafall till en fotostudio här i krokarna och fick tid nästa vecka. Vill inte ha de vanliga traditionella korten och efter lite förklaringar så förstod vi varandra och jag är övertygad om att korten blir KANON!
Fasen...tycker jag är omringad av bröllop?!
Bror och Biborka ska gifta sig nästa sommar, Anjeska planerar redan ifall ifall ett frieri dyker upp, bekantas bekanta har gift sig och bekanta visar upp bilder. Bekanta skriver Om stunndande överasknuingar-bröllop tänker förstås jag...
Tyvärr inte mitt eget.
Återkommer!

2 från Dej till Mej:

LindaK sa...

=O skall dem gifta sig? Men vad kul=) åhhh...

Yttik-the wiiild cat sa...

Japp Lillebror och Biborka gifter sig nästa sommar.

Skicka en kommentar