YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

12 maj, 2009

Bara en vanlig tisdag liksom...

. 12 maj, 2009

Idag är det semi 1 i ESC....

(öh vaddå tänker kanske du?)

alltså semifinal del ett i Eurovisionsongcontest...

Den du! Påläst via mina kompisar på familjelivssajten...
O ja som avskyr allt med schlager o melodifestival...

Men var tvungen o kika på svedalas bidrag ju....så där på riktigt liksom.

Opera med försök till lite discobeats...nja...ja tror inte det. O ja som annars älskar allt som är annorlunda.


Fick på omvägar nys om att ja inte fått ett jobb på jobbet som ja sökt...Surt sa räven...milt sagt...

Blev superbesviken.

Men ja har ett låtsassamtal med min Hedvig. (Mitt barns gudmor, och min "henne-vill-ja-bli-som-när-ja-blir-stor".)
I mitt tysta låtsas-samtal säger hon att ja ska rycka upp mig och se det som att då var det inte meningen helt enkelt. Att det finns något annat planerat i min framtid.


Och ja...det finns faktiskt det...
Men vad det blir utav det ...det får vi se...


Måste jobba på att bli mera som Hedvig. Ja menar...28 år..då är man väl i princip "färdigvuxen".
O ja har ju massor o fila på för att blir lite mera Hedvig...
Tur att ja är ledig så mycket i sommar...


Kompis "Gladys" hade ett inlägg i sin blogg som så mycket påminde om mig...

En inlindad vad-ska-jag-göra-med-mitt-liv/ vad-ska-jag-bli-när-ja-blir-stor...

...kanske är det för att vi närmar oss 30?
Är det bara slumpen att vi befinner oss i precis samma tankebanor båda två? Eller så är vi helt enkelt de där bästisarna bara...som vet vad den andra tänker...


Hur som helst...båda verkar ha hjärnspöken just nu...



O se där...minsann! FÖRSTA DAGENS BILD PUBLICERAD!!!=)

1 från Dej till Mej:

LindaK sa...

Gah, jag är inte stor förän den dagen jag gör det jag vill göra....spöken, jo tack! kram på dig

Skicka en kommentar