YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

22 maj, 2009

Men jag då?

. 22 maj, 2009

Vad konstigt livet är ändå...
Saker man tror är självklara visar sig emellanåt vara precis det motsatta.
Val du gör visar sig i bland inte vara det klokaste eller kanske just det klokaste. Just det där med att VÄLJA avskyyyyr jag.
Önskar alltid att någon annan tog mina beslut...
Kanske för att då skulle jag ha någon annan att skylla på om det visade sig vara helt fel val.
Fick en grymt bra liknelse en gång...
Om du står och väljer mellan tex 3 saker...Se det som 3 dörrar:
Du kan bara välja en och när du väl öppnat dörren så stängs den och du kan inte vända om.
Kanske inte säger just dig ett skvatt, men gu´vad den liknelsen har hjälpt mig.
Jag antar att jag avskyr att välja just för att jag är så himla rädd att ångra mig.

Idag har jag mailat Niklas Strömstedt- sångaren ni vet. Ville bara kolla rättigheterna om en låt. Hoppas han svarar.

Det är oxå en märklig sak...Kändisar.
Tänk att såååå många vet vem typ Carolina Gynning, Adam Alsing, Carola, Leif Loket Olsson, Katrin Zytomierska ( tidigare Schulman) Anders Bagge och Niklas Strömstedt är...men fasen...det är inte många där ute i världen eller ens Sverige som vet att just jag finns. Nästan lite sorgligt.
JAG som är så kul?!

1 från Dej till Mej:

Anonym sa...

vem är katrin ztrompierrka? =) det där med kaffet! det var en colombinsk fåraherde som var ute och vaktade sina får på hedarna när han plötsligt fick se ett av fåren som var det piggaste lilla fåret i hela flocken. herden böjade fundera på detta och bestämde sig för att göra en noggrannare undersökning. nästa dag tidigt på morgonen smög han efter fåret ut på ängen. så småningom kom dom fram till ett buskage som fåret genast böjade glufsa i sig av. herden smakade och blev även han ovanligt pigg... resten är historia! ja så kan det ha gått till förr i tiden =)

Skicka en kommentar