YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

22 maj, 2009

Goder afton

. 22 maj, 2009

Sådära! Nu är det över 700 !!! besökare på min blogg. O fasen ja blir fortfarande lika glad så jag fortsätter att fira det med galna klipp.
Dagen til ära blir det både musik och dans. Japp, nu ska ni få lära er disco genom finska instruktioner. HÄRLIGT!





Började Twittra idag. Då känns det som jag bloggar hela tiden och då är jag lugn. Rensar huvudet liksom.
Fortfarande inegt svar från Niklas Strömstedt. Fast det är klart...han kanske har liiite annat att göra än att kika efter mail från Katitzi...
Ja, när han ser bloggtiteln lär han väl undra en aning...
Tänk om han kommenterar bloggen. Shit vad mallig jag hade varit! Haha!

Var på IKEA en sväng. Oftast är besöken på IKEA eller Ullared som allra roligast när man kommer hem.
Typ " Men oj, hade jag köpt den här?" " Men ja, den här var ju jättesnyyyyggg" "Denna tänkte jag att vi skulle ha här"....Ja, du fattar...
Brukar vara som ett barn när det är dags att tömma kassarna.
Idag var det mer en chock av besvikelse när jag skulle packa upp: " Va? Köpte vi inte mer än det här? Guuuuu´va tråkigt!"
Vilket resulterat i att kassen fortfarande står ouppackad på köksbänken...



1 från Dej till Mej:

Anonym sa...

shit vilken skön finsk snubbe! vilken feeling i sina moves! det måste väl ändå vara 70? talet? mvh agent ex!

Skicka en kommentar