YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

19 maj, 2009

Amen jisses!

. 19 maj, 2009

Jag höll ju på att glömma...
THE THANK YOU-SPEECH
( Tacktalet...mormor,
om du mot förmodan läser min
blogg en dag)
( jo,det stavas s p e e c h- slog till o me upp det)!
Det är nu ni ska försöka visualisera mig i en typ...ah, bestäm färgen själva-festblåsa mitt på scen med glädjetårar som glittrar i rampljuset.
GOT THE PICTURE....???
BRA!
moving on...
(satsar på lite engelska...känns lite glammigare då liksom...)
Jag vill tacka Lillebror för de fina bilderna du hjälpt mig redigera på Lill-fröken. Och tack för våra hysteriska samtal över msn.
Jag vill tacka Gladys...för det var faktiskt du som fick mig intresserad av bloggande...helt enkelt för att jag följde din. Och du i egen hög person är bra writing-material...Tack, tack!
Jag vill tacka Biborka för att hon först idag frågar mig om det är mina ögon på headern på bloggen...Och ja, det är det.
"Fatta vilka fina ögon"...Mitt svar..."Äh...kinesögon"...(Fast nu ser de mer ut som kattögon...vilket faktiskt passar till mitt bloggnamn juuuu...)
Biborka har fått lyssna på en hel del bloggtjat...trots att hon inte är ett dugg intresserad om det inte varit för att det är jag som skriver kanske?
Jag vill tacka alla galna männsikor jag mött genom åren som gjort mig till den knepiga person jag är idag.
Och tack tristessen för att du plågade mig så så att jag kanade in som på ett bananskal i stora bloggvärlden....
Thank you!
( Tack betyder det mormor...)

2 från Dej till Mej:

Anonym sa...

Tack själv för att du lärt mig dricka kaffe stoppa salta pinnar o palle kuling under läppen ha gympapass sent på kvällen och myyyyycket annat... du är rätt galen.. därför är du ju kitty min bästa vän!!!!!Kram "Biborka, bebsy, babbel, bebban, loppan, ja allt annat knäppt jag har fått heta sen jag tog klivet er i tokiga familj!! Pösssss

Anonym sa...

i think i got the picture mvh agent ex 001

Skicka en kommentar