YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

29 maj, 2009

Jag vill bli en kändis

. 29 maj, 2009

Ja...en bloggkändis.
En bloggkändis känns lite lättare att vara än en "vanlig" kändis.
Inte springa på massa kändisfester o grejjer...
En bloggkändis som mest sitter bakom datorskärmen i sitt stilla bo. Då kan man sitta i mysbyxor
(som jag för övrigt aldrig använde innan jag blev gravid- kunde gå i jeans dygnet runt...Not a chance numera...)
med håret på ända och skriva sig till sitt levebröd kanske...
Fast ja´ vill inte ha några paparazzi i trädgården. För det första är jag mörkrädd och skulle svimma av skräck om jag såg någon efter skymning i trädgården...Och för det andra gillar jag inte fotograferingar över huvudtaget men skulle väl gå med på en eller annan bild men då VÄL FÖRBEREDD....för mina fans skull.
Folk skulle veta vem jag var. Folk skulle ringa för att boka intervjuer med denna enkla fantastiska varelse...( Jag då alltså )
Fast Hemma-hos reportagen skulle fås planeras i väl god tid...
För då hade jag behövt finjustera ett o annat här hemma...
Och trädgårdsbilderna kanske vi skulle kunna ta på grannens tomt?
Dom har himla fint där. Stora fina krukor, en liten damm med någon typ av vattenfall och några träd som ser importerade ut...
Jag satte förvisso en blomma på framsidan idag men det känns ju lite litet om jag ska visa upp mig som kändis liksom...

I´m a dreamer....

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar