YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

25 maj, 2009

Lata jag

. 25 maj, 2009

Får absolut inget vettigt gjort...Hade såna stora planer under eftermiddagen men...
Lekte med Lillfröken tills det va sovdags sen har jag nog mest bara suttit o stirrat in i datorskärmen.
Men man ska väl ha sådana dagar oxå antar jag...
Har läst en hel del kändisbloggar...Det är många som skriver att man får prestationsångest av att blogga...och får man prestationsångest när man bloggar så är det kört. Kapput. Finito.
Jag känner att jag är där någonstans...prestationsångesten flåsar mig i nacken.
Är tom i bollen.
Jag vill ju vara jäkligt kul o påhittig! Vill inte skriva om vanliga saker...Vill ju ha en blogg om ingenting!




En video fyller ut inlägget o tar lite plats så dära lagom.
Sjukt många minnen till den här låten! =)

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar