YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

26 juni, 2009

Ännu en hemfärd med bror

. 26 juni, 2009

Jag har inte tid att sitta vid datorn. Än mindre tid att lägga upp filmer på datorn, men jag gör det ändå.
Ja, har inte alla hönsen hemma som bjuder så här pass mycket på mig själv...Men har jag någonsin påstått något annat?
Här följer ett praktexempel på hur det brukar vara när jag och min bror åker samma bil. Dock brukar det inte var BASTEST...det var bara idag...
Rutorna nere och se till att så många som möjligt ser dig dansa.

Bjuder inte på bilder, då jag hade fullt upp med att just dansa.
Nä, åter till allvaret. Sjukt stressad var det ja...
Adios!

P.S: "Lillebror" måste vara den ultimata fyllechaffisen....

P.S 2: Jag la upp den här videon innan jag granskat den...eh...svordommar o småländska?!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar