YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

11 juni, 2009

Till min lillebror

. 11 juni, 2009

Att åka bil med min bror är något av det roligaste jag vet. Utan barn blir vi barn själva. Den ena ska vara värre än den andra vilket slutar med att vi gjort bort oss så vi bör hålla oss inomhus x antal dagar efter vårt sämre uppförande...
En, bil, min, bror och musik är allt som behövs för att jag ska skratta.

Inte varit något fan av denna låt som spåtts att bli sommarplåga -09 men efter idag kommer den alltid få mig att tänka på min galna bror.
Tack för åkturen!





Dagen har varit fylld med skratt. Älskar att skratta!

2 från Dej till Mej:

Gladys sa...

Katja, ta bort den låten, det är den sämsta och mest irriterande låt jag vet...no more friende...skojar bara, jag hatar låten men du e den bästa ändå=) Okej jag e full, so what!!!

Yttik-the wiiild cat sa...

Hahaha!Fulla Gladys! Nä, låten är inget bra, men ja kommer alltid tänka på Lillebror. Vi hade sjukt kul t denna låten!

Skicka en kommentar