YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

06 juni, 2009

En hemlig blogg

. 06 juni, 2009

vore bra att ha i bland...Där man kunde skriva PRECIS rätt upp och ner om de mörkaste hemligheterna, de värsta ramsorna man vill dra om folk, svordommar till en förbannelse osv...

Det är ju just det där med en blogg... Jag tycker det är roligare att läsa ju ärligare blogginnehavaren är. Man ska helt enkelt bjuda på sig själv, annars blir det rätt trist att läsa i längden...

Bara att jag berättade att jag hade en fästing tycker jag är att vara ärlig. Jag själv känner mig som jag hade drabbats av pesten och det är ju inte precis något man står och berättar för kassörskan på Ica.
Ok, fästingenhistorien var väl o ta i då...Men jag försöker verkligen vara ärlig.
Har jag en trist dag så skriver jag det...Är det något som är tokigt så skriver ja g det...Även om vissa saker måste skrivas om på ett sätt så att de inte blir för uppenbara.
Det där med att inte kunna skriva FÖR uppenbart är också trist i bland...För om man försöker få en person att fatta vinken- den personen kanske inte fattar?
Om man försöker få någon att förstå någonting? De kanske inte alls förstår?
Ja...och så vidare....
Blev lite luddigt det där...

Ja...känner jag har inte full koll idag. " Hjulet snurrar men hamstern är död " ungefär...
Jag ber att få återkomma.

1 från Dej till Mej:

LindaK sa...

tjo, hemlig blogg har ajg med funderat på, finns ju sjukt mycket att skriva om som man inte kan, får eller vill för att...ja, man känner ju folk...hahah

Skicka en kommentar