YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

22 juni, 2009

Katja fixar

. 22 juni, 2009

japp...that´s me! Eller nja...har inte fixat allt jag borde men kommit en bit på vägen i alla fall. Svårt bara när man inte får tag i alla personer man behöver bara...
Drömde så konstigt inatt...Var otäckt att vakna.
Drömmen var så verklig...Kom i håg känslan och doften från drömmen trots att jag vaknat...

Haft samma dröm flera gånger...men nu har det varit lugnt ett tag, men så kom den tillbaka inatt...Verkligare än någonsin.

Åter till nuet och verkligheten...

" Anjeska" och lilla "Rutis" har sovit över hos oss i natt. "Rutis" är den nöjdaste, gladaste bebis jag sett! Och alldeles ljuvlig förstås! "Lillfröken" gillar dem båda skarpt! Gårkvällen tillbringade töserna jämte varandra spelandes på synthen jag köpte samtidigt som "Lillfröken" fick sin "Hello Kitty"-bil. Här var fullt ös!

Det hanns inte med något bröllops planerande i går tyvärr...Men vi har ju ett tag till på oss. Bröllopet går av stapeln nästa midsommarafton som det ser ut nu. "Anjeska" kommer vara så himlans fin! Och jag ska vara världens finaste brudtärna! Odla, odla, odla långt, långt, långt hår! Och så får vi köra armhävningar som om jag vore i det militära i kommande 365 dagar...Eller va f-n, det är ju inte ens 365 dagar kvar...*panik*

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar