YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

19 juni, 2009

Hej midsommar

. 19 juni, 2009

Dagen till ära har jag fått ögoninflammation. Jättekul...Hade en dröm om att jag skulle se ut som Askungen men blir nog snarare något i stil med Shrek. Som kvinna föredrar man alternativ 1.
I dag är det dags för HEMLIGHETEN! Jag är så nervös så jag kan kissa på mig! Kollar klockan och kör nedräkning inför THE BIG MOMENT!

Har matdilemma här idag...Jag äter inte sill, och hoppar gärna över jordgubbar...vad blir då kvar: gräddfil och potatis...Att äta pasta på midsommar känns som ett brott.
Får klura vidare.

Har lust att lägga den där högtidsdagen åt sidan...Krypa ner i sängen och bara vänta på THE BIG MOMENT!
Stackars mig....Borde införskaffa en sådan där skyddslapp för mitt öga. Vore lite coolare i alla fall. KITTY THE PIRATE!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar