YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

29 juni, 2009

Bränd

. 29 juni, 2009

Ja jäklar...STEKT! Tror ju aldrig att solen tar...Trodde jag inte heller när vi var i Turkiet och vägrade använda solskyddsfaktor!!!
Kom hem o insåg att det är ett mirakel att mina ben bär mig...att min snok sitter kvar. Shit..O ja skrattade åt "Lillebror" som bränt fötterna...Ooops!
Har haft en alldeles fantastisk dag! Avkopplande till tusen! Massa skratt, trams, djupa samtal och när du hänger med "familjen Musik" så blir det en massa musik förstås.
Låten Fuck You med Lily Allen ja märkligt nog...kommer jag alltid förknippa med denna dagens Mellbyresa.

Mellby förknippar jag annars också med "Gladys", vattenmelon, taskigt väder, getingar...Men idag var det bara finnemang!

Annars är jag mest såld på den här låten för närvarande:


Återkommer senare.
Har förlorad tid att ta igen med " Lillfröken" som blev kalasglad när ja kom hem! Sötaste!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar