YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

30 juni, 2009

Oh my...

. 30 juni, 2009

Huvudvärk, röd a la tomato, stressad och trött...Omständigheterna kunde ju vart trevligare.
Slut på gnäll lika fort som det började.

Far till "Anjeska" så snart fejjan är pyntad och väskan är packad och "Lillfröken" ger tummen upp för biltur.
Ser fram emot massa trams med de båda skåningarna och deras sötis.
Har panik för att jag inte kommer åt en dator på ett och ett halvt dygn...Men målet är ju trots allt att minst blogga en gång om dagen...så målet håller jag i alla fall. Kommer ju hem i morgon igen.
Tog förresten en del bilder på vägen tillhavet i går. Fast det slutade med att vi fotograferade våra tatueringar bara...och vad har det med havsutflykt att göra???
Dock ska jag fotografera "Anjeskas" pool...EN SÅN VILL JA HA!
Fast jag vinner aldrig den diskussionen här hemma...?!

, dags att styra upp kaoset!

Ha en fantastisk dag!
Ha förtröstan...jag är ju tillbaka i morgon!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar