YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

18 juni, 2009

Lova inte mig saker

. 18 juni, 2009

som du inte håller, för då blir jag sur! Det är verkligen något jag avskyr. Som anställd ( jo, jag är fortfarande anställd än, bara mammaledig )höll jag alltid mina löften mot mina kunder och hörde av mig precis när jag skulle. Om jag inte hade ett besked- ja, då hörde jag helt enkelt av mig och meddelade att jag inte hade ett besked än. Inte svårare än så...
Nog om det.

Hur vet man om man fått för lite sömn? Eller hur mycket nerverna tål innan man får ett sammanbrott?
Ok, kanske en dos överdrift, men i alla fall...Vi har en tös som är aktivare än mamma och pappa tillsammans.
"Barn somnar när som är trötta"...not my baby! Hon håller låda till 23.30 utan problem. Och då trots att hon bara sover en gång om dagen. Vilken syn här var i går kväll...Jag i ena soffan, sambon i den andra- näst intill svarta runt ögonen halvleendes och halvsovandes mot Lillfröken som rusade på alla befintliga saker och ytor i vårt stora vardagsrum.
Som jag nämnt innan hade vi namnet Vilda från början...Kanske ska lite på sin magkänsla...

Men det är en period...Det går snart över...Eller???

Har fullt upp med bloggen som ni säkert märker. Långt i från nöjd men det börjar sakta men säkert arta sig. Har laddat ner gratis bildprogram och härjar för fulla muggar med alla bilder jag bara kommer åt!

Hemligheter är kul. Särskilt när man är en av de få som känner till hemligheten. LOVE IT! Håll ut, kan avslöja den redan på lördag eller ev redan midsommarafton kväll! Spännande va?

1 från Dej till Mej:

Anonym sa...

om du har grus i ögonen!Då har du säkert sovit för lite drabbar ofta småbarsföräldrar främst. nya rön berättar att man faktist kan få igen förlorad sömn så ha förtröstan. =) mvh agent ex

Skicka en kommentar