YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

21 juni, 2009

Semestertider

. 21 juni, 2009

nalkas. En vecka till, sen har vår lilla familj flera veckors ledighet att spendera tillsammans. Planerna är få, men det föredrar jag faktiskt. Bättre att göra spontan-utflykter! Har inte släppt min dröm om Gotland än. Nämnde det för svågern Jon Melon och han tyckte gott att vi kunde slå våra kloka i hop o sticka till Visby. Ja svimmar av lycka om ja kommer dit redan i år!

Krav under semestern är dock att bli klara med huset. Måla över den dalablå färgen som ger mig olust- känslor så fort jag ser den, kanske måla och byta staketet och aaaaallra helst även sätta upp ett staket på baksidan då vi just nu i princip delar gräsmatta med grannen.

I kväll kommer "Anjeska" och lilla "Rutis". Antar att det blir en heeel del bröllopsprat. Jag har tjatat mig till att få vara brudtärna och så vill ja vara värdinna också...(heter säkert något finare). Och så vill jag också gifta mig förstås!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar