YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

06 juni, 2009

Yr i mössan

. 06 juni, 2009

är jag efter en sväng till lekparken med Lillebror, Biborka, Lillfröken och Lilleman W.
Jag hoppade upp på gungan det första jag gjorde och gungade hej vilt...Ok, tills Lillfröken började storgråta i sin vagn. Hur kunde jag bara glömma bort henne på grund av en gungställning?
Yr i mössan lekte vi lite i sanden och Lillfröken fick gunga med mig. ( att ja inte tänkte på det från början?)
Det roliga slutade inte där...
Det fanns en snurra med sitsar och trampor. Ja , det heter säkert något fint, men jag vet inte vad...
Hur som helst...Vi kastade oss upp och satte i gång att trampa fart på karusellen.
Jag och mina syskon har någon form av begär att hävda oss. Det kan vara om någon skrattar åt våra skämt eller tycker vi är roligare...Då måste vi vara ÄNNU roligare.
Vi måste alltid märkas genom att överdriva. Ni anar inte hur vilket liv det är när alla tre syskon med galna respektive träffas....
Idag var det min Lillebror som klart skulle sätta världens fart på den där karusellen...O ja...herre j-lar vilken fart det blev! Jag trodde faktiskt att hela grejen skulle lossna och att vi skulle flyga i väg som på ett tefat....
Är fortfarande yr i mössan...

Ja ok...det låter inte så kul nu när jag skriver det då...men det var kul!
Inte behöver jag åka på tivoli- alltså finns det världens coolaste karusell på backen, jämte åldersomhemmet...


0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar