YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

03 juni, 2009

Jag har mött min övermästare

. 03 juni, 2009

i ENVISHET!






"Lillfröken har fått för sig att hon kan äta själv och vägrar som oftast att äta om hon inte får göra det själv.
Idag skulle hon inte bara äta själv utan även tvunget ha mitt pannband på sig...Nice!
Jag vet inte faktamässigt hur mycket ett barn kan ärva efter sina föräldrar men min TEORI är att "Lillfröken" har fått sin energi och springet i benen av sin far och sin envishet och...även om det tar emot att säg...sitt temperament efter sin mor....
Men söt som socker är hon! Och världens goáste fröken!
Mammor och pappor världen över kan nog inte annat
än att hålla med om att när man får barn så svämmar hjärtat över. Man kan inte förstå att ens hjärta inte exploderar av all kärlek som bara växer och växer och då är ändå kärleken gigantisk vid första ögonblicket av sitt barn.
Det är mäktigt!
















0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar