YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

01 juni, 2009

Jag kan inte heller...

. 01 juni, 2009

finna tålamod för saktfärdiga männsikor...Personer som pratar sakta, äter sakta, går sakta, tänker sakta, leeeetar efter viktiga saker sakta...
Personligen pratar jag oftast så fort att jag inte hinner uttala orden rätt, när jag letar så flyger saker omkring mig, mat har jag knappt tid att äta så det får jag kasta i mig (allra bästa hade varit om det var en maskin som sköt in maten i truten på mig så jag kunde stå och gapa och kanske göra något viktigare under tiden).....osv...
ÄNNU en sak att jobba på...

Jag har egentligen inte tid att sitta här...Har haft ännu ett ordlöst samtal med mig själv och jag och mitt alterego kom överens om att jag bara får blogga medan jag dricker mitt kaffe för sedan måste du/jag städa.
Jag har egentligen inte ork att städa heller...Är så himla varm! Vill bara ut och lägga mig i Lillfrökens pool!
Och jag som tjatade om en "vuxenpool"- inte alls nödvändigt!
Ok, jag kan inte precis simma i Lillfrökens pool, men man kan plaska rätt bra och det räcker gott för mig!

Lillfröken är ute på en eftermiddagspromenad med sin pappa. Det sista som The man sa till mig inann han gick var: "Sitt nu inte vid datorn." " Va ute i solen".
Mitt svar: Jag -vid datorn när det är så fint väder? Nä, skulle aldrig komma på frågan..

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar