YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

24 juni, 2009

I ett hus vid skogens slut...

. 24 juni, 2009

Min bror har räddat mitt musiköra tack vare Spotify. Annars har jag mest hållt fast vid gamla favoriter, men nu finns allt, allt bara tillgängligt så det är bara att rota runt bland miljontals ? låtar.
Tror inte jag lyssnat på så mycket musik i hela mitt liv som jag gjort den sista tiden. Jag börjar mer o mer påminna om Biborka som måste ha något bakgrundsljud hela tiden. Tv eller musik. Fast Tv- bruset har jag tröttnat på. Förr stod den alltid i gång.
Men nu är det compjåtas. (datorn alltså)

Läste nån blogg där bloggskrivaren skrev att denne befann sig som i en gråzon. Allt stod stilla. Så känns det för mig just nu. Vill att något ska hända. Förändring. Något spännande. Alla klockor får gärna stanna. Låt mig få sväva fritt ett tag. Kolla läget och få fundera klart bara en gång.
Man kanske skulle köpa sig en stuga långt, långt borta....I ett hus vid skogens slut...

P.S: Jag har
världens sötaste tös!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar