YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

26 juni, 2009

Very much a busy woman

. 26 juni, 2009

Har sjukt mycket att stå i under kvällen. "Lillfröken" slocknade så fort vi kommit hem från vårdcentralen o sov till 18- då blev ja så orolig så ja var tvungen att väcka henne.
Fast nu sover hon på in arm igen.

Åter till mitt fullmatade schema!

18.30 slutar "The man" och så snart han är innanför dörrarna så kör ja i gång som en virvelvind.

*Skriva packningslista inför minisemestern i morgon.
*Leta upp alla "Lillfrökens" för små kläder- de ska vidare till "Rutis".
*Åka hem till mamma o träffa min lilla mormor. En kram, lite prat och en kaffe. O så lovade jag klippa mormor också.
*Därefter blir det raka vägen vidare till min "Lillebror" som också behöver bli klippt inför morgondagens festligheter. Antar att det blir en kaffe och ett samtal om dagen vid havet med "Lilleman W".
*Hem igen...när det nu blir och packa allt jag & "Lillfröken" kan tänkas behöva fram till på söndag eftermiddag.
*Skriva kort...ja, jag har till o med planerat göra ett eget kort och skriva ett tal till "Rutis". Ute i sista minuten...vad annars...
*Prova kläder....*paniksvettas*

Har inte en susning om vad jag ska ha på mig i morgon...Jo, om det blir dåligt väder, men skiner solen- då är jag körd!

Ska vara klok som en bok idag i alla fall och inte tillåta mig att gå o lägga mig innan jag har en "om-solen-gassar-imorgon-outfit".
Bäst att jag tar klädprovningen sist av allt...Brukar vara x antal svordommar. En o annan dörr som smälls...O att bara garderobsdörren sitter fast fortfarande...det är ett stort mysterium.
Har ni sett Wasas senaste reklam. ( om inte-klicka HÄR) Det är JAG+KLÄDER= SANT.
Men nä...ett knäckebröd skulle inte bota mina klädproblem...Men annars så stämmer det.


0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar