YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

09 juni, 2009

Hedvig the hero

. 09 juni, 2009

I kväll ska jag träffa Hedvig & Maria. Mina livscoacher kan man säga... förutom Lilleman W då vill säg.
Hedvig är gudmor till Lillfröken och hon är den jag önskar att jag kunde bli när jag blir stor...eller större som den dära...:)...påpekade.
Hedvig är lika förvirrad som jag men på ett lite mer samlat sätt. Hon har alltid kloka råd som kan stilla min vilsna själ.
Maria är mitt uppslagsverk. Min mer praktiska vän. Hon kan allt! Och eftersom jag själv inte har högt IQ, eller iaf undviker alla former av iqtester, är det bra att ha en sådan vän. Och så är hon himla rolig också.
Ska bli så kul att få träffa dom.

Har en massa måsten innan Maria kommer och hämtar mig. Så många måsten så jag förblir sittande. Det är verkligen jag i ett nötskal. Blir det för mycket så blundar jag och håller för öronen. Precis som att allting bara skulle försvinna för det.


0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar