YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

13 juni, 2009

Jag kan tycka synd om döda ting...

. 13 juni, 2009

Regnat så många dagar så jag tappat räkningen...
Kom o tänka på vår stackars pool....Så synd om den!

En sned bild förvisso men visst är det synd om den. Alldeles ensam, med endast en Hello Kitty vattenkanna. Inte mycket till kompis. Mitt på en vildvuxen gräsmatta....


Fast jag tycker mer synd om de där självgående gräsklipparna.

De kör runt helt ensamma på stora gräsmattor- fram och tillbaka i en evighet. När de väl gjort sin plikt får de en sladd i häcken och får stå och vänta på att gräset ska växa...Och så börjar det om igen: Släppas ut i det fria, men alldeles ensam, ut på stora gräsmattan...klippa, klippa, klippa i en eeeeevighet, fram och tillbaka, fram och tillbaka o sen åter dags för sladden i häcken...Stackars självgående gräsklippare....Ska ALDRIG skaffa mig en sån.

2 från Dej till Mej:

LindaK sa...

Hahah, fy fan vad gjorde min trista lördag=)

Heidi sa...

Hahahahahahahahahaahahaha!!!! Du e HEEEEEELT sjuk i huvet!!!!!!! Hahahahahah!!!!

Skicka en kommentar