YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

02 juni, 2009

Hipp hipp hurra

. 02 juni, 2009

på min lillebrors födelsedag! Älskar födelsedagar! Allra mest min egen förstås!
Hade en arbetskamrat som fyllde år samma dag som jag...Det tyckte jag var supertråkigt...Vill ha min födelsedag alldeles för mig själv.
Fast hon var så snäll så det gjorde ändå inte så mycket att vi delade födelsedag. Och tack vare henne var det ju alltid någon som skulle minnas min födelsedag om alla andra glömde!

Pös i väg o köpte ny bikini. Måste ju ha en ny nu när ja ska hänga i poolen med Lillfröken heeeeela långa sommaren. =)

Hänger en del i forum på en sida på nätet. Bland annat i en där vi bedömmer varandras bloggar. En tjej skrev i går att hon tyckte min blogg va sååå fin och rolig!
Jag fastnade för rolig och det gjorde hela min dag, vecka och månad!


0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar