YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

24 juni, 2009

" Busted "

. 24 juni, 2009

Visst har även du varit med om att du fastnar för låtar som du egentligen inte vill tycka om...
Sådana där låtar som man inte vågar säg till nån att man gillar.
O så spelas låten kanske bara så där när du är bland folk o utan att du tänker dig för så börjar du nynna till låten eller kanske rent av sjunger me...
Haha! Jag har en sån låt...Den har varit en perfekt städlåt, men jag har bara spelat den om jag varit hemma själv.
O jäklar i d va ja har dansat...Ja, ja har till o med önskat att jag var me i d bandet...
Haha! Det är så sjukt pinsamt men bara för dig så ska jag avslöja mig...
TADAAAA .

Ja jäklar...Tänker ändå fortsätta låtsas att ja e en av dom! Jag 28 år med samma fantasi som 13-åringar...

1 från Dej till Mej:

Anonym sa...

en vän som du, det skulle alla ha!
kram Biborka

Skicka en kommentar